Putting on that fake smile

Jag känner mig tom. Som om jag inte vet vad jag tänker, tycker och känner.
Jag vet knappt vad jag håller på med ens.
Jag har har promenerat en hel del idag också. Inget nytt iofs jag är ute och går nästan jämt. imorse ösregnade det liksom..
Gick en sväng senare med bästis och hon kom med ett sjukt kul jobbförslag som jag taggade till på. Men vi får se hur det blir med det.
Sen sa hon att hon var så glad att jag mår bättre nu.. ja vad ska jag säga?
Visst är det!
 

Har inte ätit något idag heller och jag har inte ens tänkt tanken. väldigt konstigt faktiskt. Har varken varit sugen eller hungrig idag.
Blev visserligen sjukt anfådd på promenaden och alldeles nyss när jag reste mig upp blev jag så yr att jag fick huka mig långsamt och ta emot med händerna.. jätte längesen jag kände det..
 
imorgon blir det nog visserligen middag hos mamma tror jag och på söndag är det ju morsdag så då ska vi ut och äta.

känner jag mig själv i såna här lägen så hetsar jag väl nån gång snart?
så är jag funtad.. Hej Tjockis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0