Done trying

Vaknade strax innan 8 imorse precis som vanligt, drack mitt kaffe och gick ut på morgon promenad.
Oavsett hur trött jag är så är det inte jobbigt längre. Det känns mer som rutin.
 
När jag kom hem däremot så gjorde jag iordning allt jag var sugen på ställde det på en bricka och tog med in på rummet och åt och åt och åt framför ett avsnitt av grey´s anatomy..
.. kommande avsnitt så stod jag och spydde upp allt jag kunde igen.
 
Hur patetiskt får man bli?
 
Inser att jag börjar förneka mitt problem mer och mer. Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Men det är ju vardag för mig, det känns inte konstigt på det sättet.
 
Jag menar, istället för musik på högsta volym när jag spydde så kollade jag på film för att inte bli utråkad och råka lämna toaletten för tidigt.
 
Men det är alltid såhär. När jag har planer som ikväll eller planer någon av de kommande dagarna så hetsäter jag alltid, så typiskt
aja, dags att hjälpa syster att bänka lite och på söndag blir det förmodligen rygg och biceps på gymmet. Kan ju inte dra mig ur nu när jag sagt att jag vill träna styrka. surt bara när hon märker att resultat inte kommer excistera. Kan ju inte bygga muskler om man inte äter ordenligt med protein..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0