Dags att bränna

Såå tråkigt med dåligt väder.. men aja regnjackan får hänga med ifall det börjar regna.
Man måste ju inte sitta inne bara för att det är dåligt väder, Eller hur?
 
Min våg var väldigt snäll mot mig idag vilket bara känns så bluffigt, men jag blir såklart bara glad.
Tror tråkigt nog att oavsett om jag fastar idag så kommer den inte visa mindre imon. Det brukar fungera så för mig att kroppen återställer sig lite med vätska och sådär efter att man spytt en dag. Så jag försöker övertala mig att oavsett vad vågen visar imon så ska jag inte lägga så mycket energi på det.
Men man kan ju alltid hoppas
 
Det är sjukt vad jag lärt känna min kropp bra efter att ha laborerat med den så mycket. 
Att jag inte bara kan acceptera den. Har övat så sjukt mycket på att försöka acceptera den nu på senaste.
Men nej!! inte en enda gång har jag lyckats när jag stått framför spegeln
 
Dags för mig att hoppa i träningskläderna och gå ner mot gymmet. Härliga lördagsspinning här kommer jag. För jaa jag känner mig inte helt tom på energi, så här ska trampas
 
burn. fat. burn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0