Dagens läge

Känner mig bättre i psyket idag faktiskt och anledningen till att jag var så deppig förra veckan var för att jag hade jobbiga val framför mig som först gör att jag bara ser problem i enkla lösningar samtidigt som osäkerheten på mig själv och brist i min sociala förmåga tryter..
 
Idag vaknade jag redan kl 7 och kände inte alls för att ligga kvar.
Kaffe bryggdes och bloggar lästes innan jag gav mig ut på morgonrundan.
Jag älskar min morgonrunda
.

Frukosten gav mig lite ångest, men jag gör mitt bästa för att trycka undan den, har ju trots allt lovat mig mer den här veckan. Har sagt 1200 om jag vill. Att jag åt lite förra veckan och inte tillät mig något i två dagar gör att det känns som jag kan äta hur mycket som helst idag.
Träning är ju självklart ett måste! Att träna har hjälpt mig så många gånger och är något jag aldrig slutat med. Skulle jag ha uppehåll skulle jag förmodligen gå in i väggen, ge upp eller dö på en gång typ.
 
Jaja dags att hjälpa syrran att bänka, ska leta friskispass sen, städa rummet och ge mig på att måla en varg haha. Har alltid funderat över om jag kan.. måste ju försöka någongång
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0