Äntligen, godnatt

..Och där var sista omgången uppspydd, kroppen känns matt och vågen visade mindre än imorse efter all skit jag utsatt den för idag. konstigt. Dock inte något att vara allt för exalterad över då jag vet att sånt kan vara väldigt missvisande när man svälter hetsar och spyr.. men den här veckan har jag hittills rasat i vikt och det var längesen jag gjorde det.
 
Imorgon har jag bokat ett spinpass, som vanligt med andra ord. Har spinnat nästan varje lördag i över ett år.

Hoppas bara jag orkar, min kropp har varit van vid så mycket energi på senaste att det inte alls varit några problem.
Imorgon får det bli snålt på mat igen och söndagen blir som sagt restaurang osådär, men har redan kollat upp menyn så det ska nog inte vara några problem.
 
Yes! everybody know´s i lover her!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0