Alla träningsformer

Imorse ville jag bara ligga kvar och sova hur länge som helst.
Men man kan ju inte göra morgon utan kaffe och morgon pw.
Upp och iväg. Känns ju alltid så mycket bättre efter. kom hem 40 min innan medelpasset på friskis började, så det var bara att packa väskan och börja gå ner mot stan.
 
Paaset var nytt och ändå kände jag mig som en veteran då hon hade bytt musik och använde endel koreografi från år 2011 hehe, jag var ju om möjligt ännu mer stammis på gymmet då..

I alla fall så kom syrran ner till gymmet så körde vi rygg och biceps. Fick bra kontakt i hälften av övningarna ungefär och jag sänkte mig inte i alla fall.
Kan till och med dra av vikt från mina chins nästa gång
 
Nog om massa sånt. Morsdag idag ju. Vi alla syskon ska bjuda mamma på middag ute. Valet av restaurang blev tyvärr ändrat och jag har ingen aning om vad jag ska ta. Deras sallad testade jag förra gången jag var där och det var det vidrigaste jag smakat..
 
Så jag får se fisk kanske? Aja. Ikväll kommer alla hit eftersom det är pappa vecka för lillebror som kör på det systemet och även syster kommer så nästa vecka kommer jag äta mer regelbundet men mindre och inte väga mig.
Men bara den här veckan kan jag se resultat på min kropp. Jag har lite större mellanrum mellan låren, magen är platt och jag blev kallad smal av min syrra.
 
Japp lite mer positiv anda här i bloggen idag
 
Hoppas det går bra för er alla med morsdag, fika,middag och hela baletten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0