Bra jobbat

Känner fasen inte igen mig själv..
 
Åt ingenting igår eftersom jag verkligen hade lovat mina kompisar att följa med ut, och jag tänker inte svika mer.. i alla fall visste jag att om jag skulle äta något och riskera att bli uppsvälld skulle löftet kunna bli svårt att hålla.
 
Föfestade hos bästa vän med en massa kul folk, pratade, var social, drack vin, drack mer vin.
Tog en taxi ner till stan och tiden flög iväg. Träffade en kille som jag snackade med ett bra tag innan vi bestämde oss för att gå hem till honom.
vi kom på att vi kände igen varandra sen förut förmodligen gymnasiet, är inte helt säker.
Insåg hur jävla liten värden är när han frågade vilken skolsköterska jag hade på gymnasiet?? WTF liksom.
Hon vet ju om allt om mig och vet vilka mina föräldrar är och så och då var det tydligen hans mamma...!!
 
Aja!
 
Imorse gick jag walk of shame hem med håret åt alla håll, gårdagens smink och höga klackar.. kan vara det pinsamaste jag gjort på länge..
 
Kul kväll? jodå fan jag har alltid sagt att jag borde bli nunna

Kommentarer
Postat av: Alisha

<3

2013-04-01 @ 12:22:59
URL: http://alishasizezero.blogg.se
Postat av: hallon

akolhol är dumt, baby <3 (och det kommer inte ifrån rätt person, men ändå.)

2013-04-01 @ 14:33:04
URL: http://hhallonpuss.blogg.se
Postat av: Alice

Hittade hit precis men ska bli fint att följa dig!

2013-04-07 @ 06:48:21
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0