Vilken dag

Idag gick jag upp klockan 06.00 för två timmar av promenad och cykling innan jobbet.
 
Har haft en sån sjukt känslosam dag. Började när jag av misstag gjorde fel i en beställning och på så sätt beställde friterat till mig själv på lunchen...!!! ojj så bra.
Luchade med en jobbarkompis och bestämde mig för att äta ändå, men det tog lite längre tid för mig eftersom jag inte bara kunde trycka ner det och behålla det. Så ca en halvtimme satt vi i alla fall.
Just då drällde det in en massa folk som skulle köpa massa och beställa, vilket gjorde att vi tydligen satt för länge.. ville typ döda mig själv bara för att dem inte var nöjda just då.
Men om jag måste slänga i mig mat på max 10 min så struntar jag hellre i att äta faktiskt.
 
Efter det jobbade jag lite isolerat i en halvtimme innan jag gjorde min vanliga uppgift igen, så på den tiden kunde jag klanka ner på mig själv ännu mer.
 
Pga, friteringen så gick jag ytterligare två timmar ute i blåsten.

Jag grät hela tiden. Så känslig var jag, jag kunde tänka på vad som helst och tårarna bara rann.
 
Jag gråter sällan, men när det väl händer så är det inte helt lätt asså
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0