update

Är på plats på favoritön igen och taggar inför jobb imorgon.
Men fyfan vad det regnade idag, kunde knappt se vägen när jag körde. fyra timmar helt själv i bilen utan att kunna se något alls. sjukt läskigt.
Kan väl känna mig en aning ensam. Jag är ju helt själv i ett stugområde, där majoriteten av folket inte kommit än. Mina närmsta grannar är en flock med kor.. HAHA
 
Men jag tror nog att det kommer bli bra.
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att detta ska boosta mitt självförtoende och locka fram den sociala biten inom mig..
 
Men seriöst så har jag verkligen problem med det.
Pappa och jag skulle fixa mobilt bredband i köpcentret hos oss och jag fick en sån obehagkänsla i hela kroppen som jag inte kunde reda ut, vi stog mitt i hela folkmassan Jag fick dra en lögn om att jag skulle hämta min telefon i bilen för att kunna sätta mig där och andas en stund. var så sjukt nära en panikattack.
Så äckligt.
 
Aja, jag ska upp i tid imorgon och träna innan jobbet (om jag lyckas ta mig upp) så nu säger jag godnatt

Kommentarer
Postat av: bellasdream.blogg.se

Hatar panikattacker :( <3

2013-06-15 @ 15:06:07
URL: http://bellasdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0