Jag försöker

Fråga mig inte ens vad som hände sist. Vad var det för nån jäkla dipp. Jag försöker verkligen och jag anstränger mig himla mycket för att ta mig ur den här skiten. Jag vill ta mig ur den här skiten och jag vill slippa tänka och ha ångest över att äta vissa saker.
 
Just nu är jag på plats på Öland i alla fall och har jobbat min andra dag.
Tror ni inte att jag fick läras upp på just den platsen där man behöver vara så sjukt jäkla social och trevlig att det inte är sant. Jag försöker verkligen och jag tror att det går ganska bra? dem säger att jag är väldigt duktig i alla fall.
hoppas jag bli bättre på den sociala biten nu i sommar!
Jag äter både mat och fika där och har faktiskt klarat mig väldigt bra med att vara måttlig.
 
Känns som jag äter en massa och ändå ser jag hur jag går ner i vikt. men å andra sidan så mår jag ju så sjukt bra när jag tränar och eftersom jag varit så nervös inför jobbet så har jag klivit upp kl 06.00 tagit en promenad på en timma för att sedan hämta cykeln och köra en runda på dryga timman där också. sen börjar jag klockan 10 och är uppe på fötterna till klockan 18.00. förutom lunch och fika raster
 
men om det visar sig att jag måste äta ÄNNU mer för att hålla min vikt så kommer det bli tufft, för redan nu äter jag massa känns det som.
 
Åker hem på söndag och sedan ner igen en vecka senare för jobb resten av sommaren.
BUHU för att jag missar lördags spinningen på friskis imon.. sista nästa vecka sen för den här terminen och så fasen ska här trampas
 
Puss på er fina kämpar där ute

Kommentarer
Postat av: Bella/Alisha

<3 du är stark

2013-06-09 @ 16:54:13
URL: http://bellasdream.blogg.se
Postat av: L

Styrkekram!

2013-06-09 @ 20:31:23
URL: http://eatmylips.blogg.se
Postat av: work it out

Sv: Åh. Vad hemskt.. :( Hjälps det inte med att äta sånt som gör håret starkare? Eller är det bara hela allt det med näringsbristen? :(

2013-06-10 @ 01:25:30
URL: http://workitout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0