En dag

Igår hade ja en trevlig dag nere i stan med bästis. Vi köpte med oss sallad och satte och på bryggan i stan och njöt av solen och snackade en massa. Vi drog en sväng på stan i jakt på shorts till mig men inga satt bra...
jag hatar att prova kläder.
Sen blev det avslut på altanen med ännu mer sol som.
 
Igår spydde jag.. vi satt och åt godis hela familjen. inegn som helst aning varför vi alla satt och gjorde det direkt efter middagen, det gör vi aldrig annars. När jag sedan märkte att alla skulle iväg på olika håll så kändes det inte mer än rätt att åtgärda lite av mitt misstag.. usch! rev sönder hela halsen också. blödde som sjutton. Det var ju så längesen jag gjorde så.. aja skitsamma. inget att älta.
 
Jahapp, dags för lite morgonpromenerande tror jag.
 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Hon

Åh, synd att du behövde åtgärda, även om jag känner igen mig i att man måste "passa på" när ingen ändå kan komma på en. Och jag hatar också att prova kläder!

sv: Absolut, känner igen mig i allt. Egentligen tror jag vissa dagar att jag faktiskt är orättvist hård mot mig själv, andra dagar tycker jag att jag inte förtjänar något annat än det. Jag känner mig ofta ganska sämst.

2013-06-11 @ 11:51:40
URL: http://nomdeplume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0