en cirkel som aldrig går att bryta

I skrivande stund sitter jag och hetsar på crunchy med yoghurt och en påse godis.. FETTO!
 
Ska snart besöka toaletten...
 
Idag var jag ledig så jag sov lite längre än till kl 6. tog sedan en promenad, klippte gräsmattan ( sjukt svettigt och tungt ) och sedan cyklade jag ner till havet. Dock blåste det rätt mycket så jag märkte inte att solen tog så mycket som den gjorde. När jag cyklade in till personalmötet så frågade alla om jag hade solat idag.. fail på det. kräfta var det ja.
 
Sen håller vi på och testar en ny grej så vi hade smakprov på pizza och jag åt 1/2 slize av en pizza som var delad i åtta delar.. vilket är typ inget alls.. men det tillsammans med PMS triggade igång mig till dagens hets..
 
idiot sofie!
Patetiska jävla idiot.
 
Se har jag fått en inneboende också, när jag lyfte på filten i soffan för att rätta till den så satt det en ÖDLA!!! på mitt ben! sjukt äckligt. Gjorde som man alltid gör, hoppar runt och skakar av sig äcklet så fort man bara kan. tyvärr försvann det lilla monstret och nu kan jag inte hitta den. Hoppas verkligen inte att jag vaknar upp med en ödla i sängen imorgon.. isåfall får jag flytta ut till den andra stugan.. hua
 
Toaletten var det ja.. hejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0