senaste

Hej!
har faktiskt försökt att skriva ett par rader, men internet har krånglat..
Kom nyss hem ifrån ett 11 timmars jobbpass. trevligt men jobbigt!
Måste lära mig att dricka mer vatten när det är så sjukt stressigt, står ju och vinglar och blir hängig annars.
 
Aja det var inte jobb jag tänkte skriva om, utan om Elin
Har både pratat och träffat henne en hel del på senaste och hon är så himla fin <3 en så otroligt härlig tjej.
Igår vandrade vi runt i stan ett tag innan vi tog bilen in till köpingvik och låg och pratade, rökte och chillade i sanden ett par timmar. Så himla mysigt var det. Jag önskar verkligen att alla borde lära känna en tjej som henne. Jag hade turen!
Tror att vi kommer få en så mysig sommar tillsammans i alla fall!
 
Imorgon är det jobb mellan 10-18 innan syskonen kommer ner hit för att spendera helgen och även fira mamma litegrann som fyller år nästa vecka. Känner jag mig själv rätt blir det även lite träning innan jobbet. Som alltid rättare sagt.
 
Aja dags att sova, är sjukt trött.
 
Godnatt <3
 

Kommentarer
Postat av: Elefanten

Åh men vad underbart att du hittat en så fin vän att dela livet med hjärtis, det förtjänar verkligen du om någon!<3

2013-07-28 @ 20:17:51
URL: http://notenough.blogg.se
Postat av: Elin

Tycker om dig <3

2013-08-03 @ 18:57:24
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0