Putting on that fake smile

Hej!
 
Idag är jag på riktigt dåligt humör. Jag orkar ingenting.
Kom nyss hem från en långpromenad, har ingen som helst aning om var jag gick för det enda jag såg var marken framför mina fötter, ändå snubblade jag flera gånger... laddad ångestpromenad.
 
Jag vill åka hem.
 
Jag är trött på att mamma jämt tjatar om att jag borde vara så sjukt glad över att jobba här. Att hon gärna skulle bytt och blablabla. Hon är ju för sjutton här på semester, hon vill inte alls jobba.
Sen är jag glad, det är inte det. jag är bara trött.
Trött på att gå upp klockan 6 varje morgon och träna, trött på att oroa mig för om det kommer att gå fel på jobbet. trött på att oroa mig för att jag är sämst, trött på att oroa mig om vad vi ska äta.
 
tankar och oro tröttar ut mer än fysisk aktivitet.
 
Sen att jag har en kollega som ständigt snackar skit och sabbar stämningen tröttar ut mig så jäkla mycket också.
 
Jag orkar inte. Jag är alldeles för trött.
 
Kommer ha nära till gråt hela dagen idag igen.
Måste verkligen försöka hålla mig.
 
Strax dags att bege sig i alla fall och idag känns det bara som jag måste..
 
..fake it till you make it SMILE!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0