Godnatt

Har lagt mig tillrätta i sängen och ska strax sova.
Den här dagen har faktiskt varit bra.
Jag började morgonen med att cykla i 90minuter i solen
(låter förmodligen mysigare än det var.. sjukt svettigt ju!) när jag avslutade rundan så svepte jag ett glas vatten och fortsatte sedan ut på en promenad på en timma. Hmm.. vem vill inte gå upp kl 6 på morgonen för att träna? känns som jag aldrig kommer bli av med mitt tvångsmotionerande.. Men gör jag det inte så mår jag verkligen skit hela dagen. Sån sjuk ångest. usch! Men det är i alla fll inte lika illa som förr. OJOJ
Duschade av mig, skippade frukosten och trampade iväg till jobbet där jag tillbringade nästan nio timmar, innan jag tog cykeln hem igen.
Mer än så har jag inte gjort idag.
 
Aja, imorgon börjar jag sent och jobbar till sent också, men behöver inte gå upp så tidigt som kl 6 i alla fall.
 
Godnatt
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kram, ta hand om dig. <3

2013-07-04 @ 10:50:54
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0