busy day

Nu lägger jag strax huvudet på kudden efter en lång dag.
Jag började dagen lite senare än vanligt vilket var väldigt behövligt.
Jag gick upp strax efter åtta och drack kaffe i lugnan ro, sen bytte jag om och tog cykeln in till stan.
FYRA MIL är det in till stan och tillbaka. Inte för att det är någon big deal här eftersom alla som inte har bil får cykla hela tiden. Promenerade i slottskogen en timma innan jag cyklade tillbaka igen. Sen började jag jobba senare idag eftersom jag slutade vid 23.
Har haft en sån himla skön dag på jobbet idag och alla är så himla goa och härliga.
 
imorgon jobbar jag kort dag. Bara sex timmar. Men har två hus att städa och två STORA gräsmattor att klippa...SUCK!!! Vilken tur att man bränner lite extra då i alla fall. För att hitta något positivt med gräsklippning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0