Att få känna sig liten

Har gått min favoritrunda här hemma och jag älskar den verkligen.
Många gillar att gå bland öppna fält och känna att man äger världen. visst finns det en viss charm med det också om man är på det humöret, men det händer inte mig särskilt ofta.
 
Min favvoväg är en stig där träden omsluter än, tittar jag upp så täcker träden mig och jag göms i skogen där ingen kan hitta mig. Jag får känna mig liten, jag känner mig ett med skogen.
 
Har blivit förkyld eller allergisk? är dötrött i ögonen och måste sätta mig i en bil och köra 28 mil helt ensam..
är inte ett dugg sugen på att köra bil.
Men har iallafall varit ledig ett par dagar nu och behöver få in lite rutin igen.
 
tror jag behövde ta det lugnt för jag sover nog för lite eftersom jag är tvungen att tvångsmotionera varenda morgon för att må bra. Ojj så bra.
 
aja dags att köra
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar: Lycka till! :)

2013-07-03 @ 11:38:19
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0