WWJD

Hej på er alla och jag ursäktar min frånvaro de senaste dagarna.
De har fan varit hemska och jag tänker aldrig väga mig igen (klart jag kommer, jag vet)
Har vaknat senare än jag borde viket känns lite halvbra, men det är bara att kickstarta dagen och göra den till en bra dag. Lika besatt som jag är av vågen är jag förmodligen för att det är måndag också.
Det känns så fånigt att hoppas på nystarter hela tiden, men om jag inte skulle göra det så skulle jag ju leva i depp all the time liksom.
Nu ska jag upp och göra frukost till lillbrorsan á la hets style. Han äter inte tillräckligt om jag inte hjälper honom. Men smala tonåringar med en killerförbränning är svårt att få upp i vikt.
Och nej! bara för att jag kan slänga i honom vad som helst och han bara äter så tar jag inte fram bullarna.. jag vill att hans kropp ska må bra. Bullarna tar han fram själv HAHA
Nu kör vi på en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: m

jag känner igen mig i det du säger, haha. jag fixar alltid mat till min syster eller påminner om att vi har kex eller godis i skåpet. hon går aldrig upp i vikt!!!!
ha det bra!
kram <3

2013-01-07 @ 12:43:00
URL: http://dyingtoachieveit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0