Vettigare än på länge

Godmorgon på er!
Jag vaknade nyss och är jätte trött, men jag kom upp i alla fall. Alltid en bra början att komma upp när man planerat. Försöker just nu att väcka kroppen med en kopp kaffe och ska göra mig bekväm framför lite tv tittande innan jag drar igång med  träning. Jag är riktigt pepp på träning idag faktiskt.
 
 
Försöker just nu att inte gräva ner mig allt för djupt efter allt som hänt det senaste, Det blir bara jobbigare att ta mig upp igen då.
Gårdagen var kass samtidigt som den var lite bättre än vad resten av veckan var och jag får väl börja så. Försöka se positivt på dem små sakerna först.
 
Projektet för mig är att klara av en dag för tillfället och känna att den var helt okej. Jag kan inte planera för månader framåt som jag gärna gör.
Små steg, Vad krävs av mig för att klara av den här dagen?
Så får jag helt enkelt jobba med det.
 
Really?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Precis, ta en dag i taget.
Kram. <3

2013-01-28 @ 19:00:10
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0