V.4 Måndag

Idag hoppas jag på att lämna en otroligt hemsk vecka bakom mig och blicka framåt.
Förra veckan har varit en katastrof. Har legat i sängen flera dagar i sträck i princip och bara hatat livet.
 
Idag valde jag att väckas bryskt av min pappa för att jag verkligen skulle komma upp nu på morgonen.
Jag sa åt honom att dra av mig täcket och öppna mitt fönster på vid gavel, iiiiiiiiskallt!!
 
Men det funkad, jag flög upp och stängde fönstret och gick upp för att hämta en kopp kaffe på en gång.
Så nu ska jag kika på lite bloggar innan jag kör lite yoga nu på morgonkvisten.
 
Senare idag blir det friskis och så ska jag kika på ett par nya träningsbyxor också eftersom jag behöver ett par nya. Råkade spegla mig bakifrån med träningskläder på och OJOJOJ det borde jag inte ha gjort. FYFAN säger jag bara.
Usch! vidrigt, ser jag ut sådär.. Så jävla äckligt!
 
Måste börja minska intaget nu och öka på träningen igen. Ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till! <3

2013-01-21 @ 18:21:43
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se
Postat av: R & S

sv: har skrivit en liten snutt om hur periodisk fasta går för oss på bloggen nu :)

2013-01-21 @ 20:29:30
URL: http://feelthebones.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: usch vad dålig jag är på att svara på kommentarer! Jättekul att du kommenterar ändå haha :) jag brukar försöka komma upp i 1200kcal/dag typ, men det går inte alltid. T ex igår blev det 700kcal, menmen!

2013-01-22 @ 13:43:27
URL: http://www.burnitoff.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0