Utvilad

Godmorgon alla fina!
 
Kasst väder vi har här idag, men jag är på bättre humör vilket absolut väger upp det dåliga vädret.
Har inte haft en sån här jobbig period någonsin innan, kom liksom inte ihåg senaste dagen som varit bra.
Men jag tänker inte fundera närmre på det när jag idag vaknade ut utvilad och känner mig okej med dagen.
 
Kanske har det varit sömnen som är viktig i det hela. Har sovit riktigt dåligt den senate tiden, och vissa dagar har jag inte sovit något alls för att sen somna två timmar mitt på dagen som sedan gjorde att jag inte kunde somna natten efter det.
 
Utvilad är nyckeln alltså.
 
Så, på med regnjackan och ner tilll gymmet fetto!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bra att du sovit gott.
Kramar. <3

2013-01-30 @ 21:49:20
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0