Uppdatering

Godnatt
Alltså utan att gå och lägga sig som i godmorgon typ?
 
Jag kommer då inte somna på ett bra tag. Grät nästa hela natten över allt och inget.
Måste träna mer. jag är obsessed.
 
Jag vill verkligen gå ner i vikt och jag tränar som f*n. MEN tränar man så mycket så blir man ju självklart hungrig och ibland (alltid) är det så svårt att bara låta det vara. Det är ju bara mat och träning som jag tänker på 24/7
 
För mig är inte en timmas träning om dagen bra. Visst känns det super när jag gjort en timma och känner att det verkligen ger något. Men när jag sedan duschat och bytt om och känner mig fräsch igen så är träningstimman som bortblåst och jag känner mig värdelös som inte tränar mer. Jag menar, jag gör ju ändå inget då.
 
Jag älskar verkligen att träna. Jag gör verkligen det och hade lätt kunnat jobba med det i framtiden. På det sättet känns det bra att det inte är ätstörningen som spelar ett spratt i träningen på det sättet.
Visserligen tänker jag ju mer brända kalorier än större muskler men ändå.
 
Var bara tvungen att skriva av mig lite.
 
Var ute och gick en lång promenad tidigare med Jillian Michaels podcast i öronen. precis när jag möter ett helt tjejgäng som kommer gåendes och ser grav allvarliga ut så säger dem något helt sjukt roligt på podcasten att jag gapskrattar och kan inte sluta. HAHA fick värsta blicken av dem när jag passerade. Måste sett ganska sjukt ut. Men jag hade väl roligare än dem i alla fall.
 
Får nog nästan tipsa om podcast. tiden bara flög iväg när jag gick och det är så intressanta ämnen dem tar upp. iom att jag lyssnar på Jillian Michaels podcast så är ju det mesta realterat till kost,häsla osv, dem tog faktiskt t.o.m upp ätstörningar också.
Leta  upp något ni tycker är intressant.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du innerst inne bli frisk? Puss.

2013-01-10 @ 10:57:11
URL: http://www.osaligande%40gmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0