trött degklumb här

Fuck!
Min förut så perfekta dygnsrytm är som bortblåst.
Jag hatar att vakna sent.
 
Skulle vilja ta en promenad, men det snöar så sjukt mycket ute att det bara skulle vara jobbigt. Tänker istället köra ett cardiopass framför datorn. Skulle behöva städa och ta hand om en massa disk också, samt slänga mig i duschen innan en kompis kommer hit.
Vi ska laga mat ihop idag vilket känns lite jobbigt. Men det ska nog gå bra. Måste planera bättre vad jag ska äta. Jag måste våga komma upp i kalorier så att allt inte går överstyr för att jag har ätit för lite.
Min första prio måste vara att sluta spy. för jag kan inte hålla på med det längre. Jag förstör verkligen för mig själv då.
Får sätta upp en ordentlig regel nu om att inte spy mer oavsett vad jag äter.
Jag menar, är jag ett sånt fetto att jag slänger i mig choklad och kakor och sånt så får jag fan stå för det också.
 
Fiee asså, ditt förbannade fetto!!
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det ska jag. Kram på dig!

2013-01-10 @ 20:58:03
URL: http://www.minusgrad.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0