Tid är allt som krävs

Efter att ha funderat och i princip vankat av och an hela natten så ställde jag mig på vågen bara för att ha ett riktmärke att gå efter, trots att jag visste att det fanns en risk att det skulle förgöra mig ännu en gång. Så jag förberedde mig på en väldigt hög siffra bara för att inte bli för besviken och sen steg jag upp.
 
Ok jävligt illa.
 
Men nu har jag något att gå efter igen.
 
Ska försöka tänka såhär.
- okej jag är sugen på att äta choklad. tar det mig närmre mitt mål? NEJ, försök då att låta bli
- Vad kul det ska bli att träna, tar det mig närmre mitt mål? JA, fritt fram!
 
Är mycket väl medveten att detta kan ändras på några timmar och att jag sitter där med äcklet i högsta hugg.
 
Har hunnit med lite lättare träning framför datorn och idag SKA jag förnya mitt friskiskort. Så är det.
 
Tänkvärd bild!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: smaal smaal

sv; det är vitaminer :) eftersom jag äter lite så börja jag tappa massor med hår och mina naglar bryts av jätte lätt så jag är tvungen att ta vitaminer :)

2013-01-16 @ 19:37:29
URL: http://smaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0