Söndag

Idag vaknade jag alldeles för sent, men har ändå kommit igång ganska bra tycker jag.
Har varit ute på en promenad, ätit frukost som bestod av kvarg med bär och banan, och nu sitter jag nerbäddad i soffan framför "Sveriges roligaste klipp" och fryser ihjäl. Frukosten var för kall..
 
Ska iväg på bio om en stund och se wallander med brorsan. Så det ska bli kul.
 
Gårdagen gick helt ok både mat och träningsmässigt. men det kan alltid bli bättre.
Men första prio. Sluta spy!! vill helst säga aldrig mer oavsett vad. Men det är kanske att lova för mycket?
 
Fast vafan, det ska inte vara svårt att sluta med det. Jag BORDE kunna lova mig själv att sluta.
 
Jag försöker och mer kan jag inte göra. Senast var i onsdags, så ett par dagar har jag klarat redan.
 
Perfektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0