Långt ifrån alla dagar är bra

  • Jag går upp tidigt och kör igång med ett zumba pass
  • Äter jävligt nyttiga saffransplättar, känner mig mätt men inte tillfredställd
  • Går bort till mamma där vi har överblivet julgodis
  • äter äter äter OCH äter
  • Spyr
  • tränar en timma med fokus på mage för att få igång den
  • OJOJ den kom verkligen igång ( mitt magiska knep )
  • Fuck fuck, äter igen
  • spyr
  • Lillebror drar med mig på en joggingtur på 40 min
  • kommer hem och fortsätter med 30 min bootcamp cardio
  • går på stället i 30 min
  • hoppar in i duschen och tappar lite mer hår
  • Har precis landat i sängen
  • TACKAR SOM FRÅGAR, SER INTE ALLAS DAGAR UT SÅHÄR? JAG ÄR VÄL INTE ANNORLUNDA VÄL? BARA FET OCH FÖRSKRÄCKLIGT ÄCKLIG!!
  • Godnatt!

Kommentarer
Postat av: drinkup

oj, blir nyfiken! vad är ditt magiska knep? lär mig magövningarna, jag vill också kunna :o

vissa dagar går åt helvete, men det gäller bara att ta sig ur det och fortsätta blicka frammåt :)

2013-01-03 @ 17:18:01
URL: http://drinkupbaby.blogg.se
Postat av: Nathalie

Låter som för mycket träning eller hur ofta tränar du? Kroppen behöver vila också, kram. Grattis till viktnedgången under juletid! :)

2013-01-04 @ 16:25:51
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0