Just kill me

Usch, kan inte den här dagen bara ta slut?
 
Tänk er typ att jag sammanlagt på HELA dagen varit ur sängen max 15 min.
Jag är värdelös!
Första dagen på sjukt länge som jag inte ens har tränat
Har inte varit så down på hur länge som helst och vad som satte igång har jag ingen aning om.
Vet bara att jag mådde skit efter att ha vägt mig igår..
Även om jag hade gått ner sen sist så kommer alltid dem här värdelösa tankarna fram och typ aha men fan då kommer jag inte väga det förrens då och blablabla.
 
Tänker inte ställa mig alls på vågen förens nästa fredag, och om jag inte är redo då eller känner att allt kommer gå skit så måste jag nog för mitt eget bästa hoppa av målviktsforumet. fast jag vill verkligen inte det.

Så nu får jag fan köra hårt fram tills dess så att jag kan känna mig lite bättre till mods i alla fall.
om ca 20 minuter är det ju ny dag också. alltid nåt att börja med...

Kommentarer
Postat av: lizzie

sv: nåt med 200 tror jag :)

2013-01-06 @ 21:30:19
URL: http://kilogram.blogg.se
Postat av: N

Låt inte ätstörningen få dig att tro att siffrorna på vågen bestämmer ditt värde. Du är värd betydligt mer än så!

Ätstörningen är som en parasit, jävlig men nästan omöjlig att bli av med.

2013-01-07 @ 07:59:22
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se
Postat av: Alisha

<3333

2013-01-08 @ 15:43:07
Postat av: Jenny

Det är helt okej att ha dåliga dagar, det har alla. Det är okej att ligga i sängen en hel dag och det är okej att tycka synd om sig själv. Men du är bättre än siffrorna på vågen och det är inte din säng som förtjänar att se dig, du förtjänar att se dig. Ibland bhöver man vara lite slö för att vara allert en annan dag :)

2013-01-12 @ 12:53:02
URL: http://iwantaperfectsoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0