Jag har haft kontroll!

Inatt kan jag verkligen somna utmattad och trött och dessutom med vetskapen om att jag har haft kontroll hela dagen. följt mitt schema, ätit ca 700 kcal och Tränat riktigt bra.
 
Började dagen med ett yogapass på mattan. Tack Alisha för tipset om det.
Åt frukost och tog mig sedan ner till stan där jag köpte ett par träningsbyxor som jag är helt kär i och som sitter riktigt bra och även tightar till litegrann. Förnyade mitt gymkort och gick direkt in och köttade på ett spinpass.
Gick sedan hemmåt och kollade på Bert (HAHA) medans jag åt lite. Sedan körde jag Jillian Michaels cardiopass. Asså jag dör nästan varje gång, så jobbigt
 
Somnade framför bröllopsduellen en timma och är fortfarande trött. Så nu stänger jag ner.
Dagens frukost, råkade gegga runt innan bilden togs.
Yell-o, miniyoggi och frysta bär - 155kcal
 
Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Y

Ååh, vad va det som gjorde att du inte hade kvar den? :( Jo, de är helst sjukt.. Men du är stark, du fixar de :) kram

2013-01-21 @ 23:44:17
URL: http://andriettas.blogg.se
Postat av: e.

sv: nej jag kommer definitivt inte börja spy, vet ju hur dåligt det är. men mådde så SJUKT ILLA då så kände att jag var tvungen att försöka (har ju aldrig lyckats tidigare men nuså haha).
<3

2013-01-22 @ 17:05:54
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com
Postat av: Alisha

Åh Bert <3 haha :D

2013-01-22 @ 18:08:32
URL: http://alishasizezero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0