Ett sätt att se på situationen

Vet ni vad jag avskyr som mest?
 
Att jag aldrig kommer nå min målvikt och att jag aldrig kommer kunna ta mig ur det här.
 
Jag förstår att jag har problem, Ja det gör jag! MEN jag tycker fortfarande att jag är så otroligt jävla fet att jag inte ens vill visa mig på stan, att jag tar på mig dem största och pösigaste kläderna jag har och att jag ställer in träffar med mina kompisar. Jag strävar hela tiden efter att bli smalare men hetsätning och misslyckande drabbar mig hela tiden, vilket gör att jag inte går ner i vikt (logiskt)
Jag kommer aldrig bli nöjd med min kropp om den ser ut såhär, kommer aldrig kunna acceptera den. Så länge jag inte gör det så kommer jag inte heller kunna ta mig ur allt (om jag hade velat)
 
Jag tror inte att jag är ensam om att tänka att jag ska nå min målvikt och sen leva livet lite lättare.
 
Egentligen har jag alltid sagt att jag ska nå min målvikt och sen svälta ihjäl, efterosom jag har ett annat problem som förstör hela min framtid i nuläget..vill helst bara slippa allt. Slippa andas, Slippa existera.
 

Detta skrämmer mig, för just nu sitter jag fast!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, hjälp vad jag känner mig träffad.
Jag är precis sådär. Visst, jag kan klara ett par dagar utan hets, men jag hetsar förr eller senare iaf.
Jag har det ständiga tänket om att "börja om i morgon och aldrig mer äta igen" men lyckas aldrig.
Kram. <3

2013-01-23 @ 19:39:32
URL: http://josefineshemlighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0