Believe in yourself

Fredag idag ju. Shit, glömmer helt bort vilken dag det är nu för tiden.
Efter att ha tränat ett hårt pass sent inatt så somnade jag strax efter 5 och har nu varit upp ca en timma, kanske så kommer jag in i mina rutiner igen.
 
Har kommit fram till att jag ska ligga högre i kalorier nu ett tag eftersom det alltid går skit så fort jag har ätit för lite och då eskalerar det alltid på kvällen vilket gör att jag får i mig massa mer än om jag skulle tillåta mig
ca 1000 kcal om dagen.
vet att jag har pratat om detta förrut, men jag har haft så svårt att våga gå upp och tillåta innan hetsen tar över. Så nu är det dags att ta tag i det.
 
idag ska jag för första gågen på länge räkna lite nogrannare på mina kalorier.
Håller jag mig till ca 800-1200 kcal om dagen eller varvar mellan det och samtidigt tränar rejält på det så kommer jag att gå ner i vikt på lite längre sikt. Försöker jag mig på snabbmetoderna slutar det alltid med att jag får ett bra resultat på typ två dagar som sedan förstörs direkt och det leder inte till någon viktnedgång alls.
 
Ja nu fan kör jag!
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Precis så är det!! Jag tvingar i mig mina jävla shakes med 3-4 timmars mellanrum :( dock är 600 kalorier mycket för mig.. Vill ligga runt 100-200 egentligen men då blir det som du säger..

2013-01-11 @ 13:05:20
URL: http://alishasizezero.blogg.se
Postat av: a

sv: jaa, för mig också tydligen.. får sluta skriva det helt enkelt :) iofs så har jag skrivit en massa gången att jag klara så och så många dagar utan att hetsa och kräkas. och det gjorde jag ändå varje dag förut. så jag tänkte att det med att inte äta en massa socker inte skulle förstöras heller antar jag.

2013-01-11 @ 22:02:42
URL: http://hhallonpuss.blogg.se
Postat av: hailie

Det är bra att du tänker långsiktigt, hur tråkigt det än känns! Man vill ju se resultat på vågen direkt helst haha.. Kämpa på! :)

2013-01-14 @ 10:49:37
URL: http://thepariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0