Träningsdag

 
Idag körde jag en dag i gammal anda.
2 timmars promenad, 1 spinpass och ett aerobic jazz pass (där jag förövrigt skämde ut mig)
Skillnaden från förr var väl att jag inte bara åt typ 2 skedar kvarg.
Men jag är faktiskt nöjd.
 
Har ätit både nyttig och så att jag ligger på minus sidan idag vilket känns otroligt skönt.
Ett steg i taget. Som nu alldeles nyss åt jag kvällsmål, tycker att det är väldigt sent men kom nyligen tillbaka från aerobic jazz passet och kände att jag ville äta något. Så då är det bättre att göra det än att crava något som skulle leda till idiotiska handlingar inatt..
 
Men allt har känts väldigt bra idag faktiskt. Bara lite panik i en sal full med speglar när jag märkte att jag är typ dubbelt så stor som sist jag var där inne. Great!
 
Nu blir det top model innan jag lägger mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0