Tankeverksamhet

Igår hade jag min första bra dag på väldigt länge.
 
Jag åt bra och tränade bra men mådde ganska kass mentalt. Men det kom mest när jag skulle sova, vilket det alltid gör.
Jag kan aldrig sova.
Jag tänkte mycket på en sak som hände i skolan och som jag tror var den dagen där glada Fiee byttes mot någon helt annan. Det var före allt med maten hände. Men det var då dem tankarna som jag tänkte om mig själv dök upp.
Jag vet att jag förbyttes då, Alla tjejerna i klassen sa att jag var som förbytt resten av gymnasietiden efter det.
 
Så vad hände egentligen? Faktiskt inget speciellt. Det var mer att jag råkade visa mig svag inför alla och sprang ut mitt i en redovisning efter att ha fått en panikattack inne i grupprummet där vi satt.
Jag trodde på allvar att jag skulle dö då.
Det är den enda riktiga panikattack som jag fått, men det ändrade så mycket.
 
Jag är faktiskt helt säker på att livet hade sett annorlunda ut om inte det hade hänt.
 
Sen så flög tankarna iväg till A som jag är så himla glad att jag har. Som alltid förstår mig och som alltid finns där när jag behöver prata.
A, Jag hatar att se dig må dåligt! Min fina vän <3
 
Tankarna stannade inte där, dem stannade vid något betydligt hemskare. A <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hallon

åh. med tanke på allt vi pratat om nu precis. jag gråter lite ännu. jag vill inte att du ska oroa dig så...

jag älskar dig. finaste bästaste. <3

2013-02-13 @ 01:35:51
URL: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0