Onsdag

vad gäller mat och träning har det fortfarande gått bra och jag har äntligen accepterat att jag väger som en flodhäst. Men det är lugnt. Nu kan jag fortsätta härifrån liksom.
Har kommit ifrån det där tänket ni vet.
jag väger 200kg men egentligen väger jag bara 150.. förnekelse liksom typ.
 
Kom nyss hem från spinningen och väntar på en kompis. Vi ska laga mat tillsammans och jag vet inte riktigt vad det blir faktiskt. Men vafan, jag får ta det då och dessutom.
sluta spy, reglera maten senare.. eller hur?
Fast nej, jag har ätit mindre dem senaste dagarna. det går bättre nu när jag accepterar min situation mer.
 
ni vet en sked pasta är för mycket men 500g choklad går bra. jag är så klok.
 
Men nu så!
 
Annars, jo fortfarande mentalt down.. bra där!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är bara att kämpa på - vi ska neråt! :)

2013-02-15 @ 13:20:53
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0