Morgonstund

 
 
 
Godmorgon på er!
Sitter och dricker kaffe framför lite slötittande på djävulen bär prada. Alltså, jag älskar den filmen, så himla bra.
 
Igår åt jag bra och tränade bra igen. Blev faktiskt två pass då med.
 
Körde ju väldigt mycket step innan, men nu var det ett tag sen jag körde det så jag hade ju missat att hon bytt koreografi, vilket vill säga att alla redan hängde med på det utan jag hehe. Men någon gång ska ju vara den första.
Dem senaste tre passen jag gått på har jag bara dödat mit självförtoende genom att gå på aerobic jazz och igår aerobic street. Men dans är ju så jäkla kul. Jag älskar dans, och om jag går på dem nästa vecka så kommer jag kunna stegen direkt.
 
Idag kl 12 väntar spin intervall. passar mig perfekt. riktigt bra pass det också.

Kommentarer
Postat av: L

Jag känner mig alltid helt borta när de byter koreografi på step-passen! Blir att man hamnar några steg efter alla andra haha.. :(
Hoppas det gick bra på träningen!

2013-02-20 @ 23:10:26
URL: http://visomramlade.blogg.se/
Postat av: hallon

på måndag ska jag börja träna, så hela nästa månad KÖR VI, okej??

2013-02-21 @ 00:29:06
URL: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0