Lördag

Den här veckan har ju som sagt gått bättre än vanligt, vilket gör mig så himla glad.
Jag har inte ens vägt mig eftersom jag känner att det viktiga just nu är att bara klara mig igenom en bra dag. Just nu kan jag inte gå efter vågen för då kommer jag bryta ner mig själv totalt.
 
I alla fall så åt jag godis igår som jag behöll och det känns verkligen i kroppen idag.
Dels är jag totalt jäkla mätt nu på morgonen också
Och kroppen känns inte alls som den har gjort dem senaste dagarna.
Men jag hoppas att jag kan lösa det med mer träning bara.
Galet, jag kan ju faktiskt vara trött efter träningen också, har tränat sjukt mycket den här veckan.
Så gött!
 
Idag hoppar jag dock frukosten eftersom jag har nada hunger och hoppas att jag får en plats till spinningen.
Hade glömt att boka så nu köar jag och ligger på andra plats... aja annars blir det medeljympa.
 
 
Ha en fin lördag <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0