Klagar

Varför ska det snöa så himla mycket för?
Blir så trött på det
 
Jag har precis intagit lite frukost, miniyoggi, bär och några flingor blev det.
Försöker tagga lite träning och jag är taggad men just nu fryser jag och då är det aldrig roligt att veta att man måste ta sig ut i busvädret och promenera 30 min innan man ens får börja träna. Kallt juu. Fast man blir ju alltid varm när man går.
 
Har börjat mäta upp vattnet jag dricker för att vara säker på att jag får i mig minst 2 liter om dagen, det går finfint men jag måste typ springa på toa hela tiden. sååå jobbigt. Fast jag kan ju inte medge att det är största problemet jag har.. så jag borde inte klaga.
 
Men, nytt problem jag fick på halsen igår (snarare i halsen) håller på att få en visdomstand. Shit undrar hur länge den kommer hålla innan den ruttnar bort. Jag som aldrig går till tandläkaren.
Jag hatar tänder och tår. USCH!
 
Ne dags att göra mig iordning för träning. tror det blir step idag.
 

Kommentarer
Postat av: HSL

Kom ihåg att det är vatten i maten du äter också. Rekommendationen är att du ska få i dig 2 liter vätska om dagen, inte 2 liter dryck. Att dricka för mycket vatten kan i värsta fall vara direkt skadligt.

2013-02-19 @ 18:58:28
URL: http://tjejenmedstyrkan.blogg.se/
Postat av: hallon

snön klagar jag inte på. inte i jämförelse med all jävla VIND. varför blåser det alltid så mycket här?

2013-02-20 @ 00:43:39
URL: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0