Godmorgon Måndag

Första dagarna på förra veckan kände jag att jag hade kontroll.
Men sen på alla hjärtans dag så kom mamma in med massa choklad till mig.
Forever alone, deppig och choklad kan ju bara sluta på ett sätt.. Jaja
 
Försöker sträva efter samma kontroll nu också, och inga frestande saker kommer att komma ivägen den här veckan om jag inte köper dem själv så jag bara hoppas att jag kan stå emot som vanligt.
 
Är tillbaka hos pappa nu vilket känns väldigt bra. Trivs så himla bra här!
 
Kanske borde dra iväg till gymmet redan nu? går ju inget pass just nu men jag kan ju göra något annat.
Ne, det blir spin istället, bokat och klart. dags att städa upp i rummet då. Ser ut som ett bombnedslag.
Som det alltid gör om man flyttar varje vecka och inte packar upp på en gång. Därför jag bor hos pappa.
Jag hatar att flytta
Nu raderar vi gammalt och ser framåt, vi vet ju vad som händer om man deppar för mycket..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0