Coffe time

Jag älskar mitt kaffe på morgonen
Men det bästa av allt den här veckan måste nog vara att min sömnrutin har varit riktigt bra, det händer fasen inte ofta asså, kom inte ens ihåg sist jag sov bra i en vecka.
 
Igår hade jag en mindre hets på kvällen när monstret i mig såg sin chans att hinna med att både äta och göra sig av med det innan pappa skulle komma hem. Så typiskt.
 
Men kom på ett nytt sätt igår med fingrarna.... så det gick sjukt lätt asså.
Såg till att få ut allt jag kunde och sen slängde jag mig ut på en promenad, så det kändes faktiskt mer okej än det brukar efteråt i alla fall.
 
Ska gå på step idag kl 16 så det brukar bli lite tight om jag ska gå på passet vid 12 eftersom det tar ett tag att gå hem också, samtidigt vet jag att det är A och O för mig att träna kl 12. Annars går det oftast åt pipan för mig..
 
Det får bli ett tolv pass helt enkelt, Japp!
 
Nästa vecka börjar A att träna med mig igen, ska bli så kul!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0