Alltid svåraste dagen

Godmorgon!
Standard inläggen så där på morgonkvisten.
Ni vet det där man säger att tredje dagen alltid är jobbigast när man fastar? Det har verkligen fastnat på mig och gjort mig så jäkla svag på just tredje dagen om jag försöker vara nyttig. Jag fastar ju inte men ändå.. tredje dagen.
Igår körde jag spinpasset vid 12 och var riktigt nöjd för jag gav allt och jag älskar intervall spinning. Men gårdagen hade inget speciellt bra pass som lockade mig att vilja gå en gång till och det gjorde mig orolig att jag skulle överäta efterdom jag bara var hemma.
Jag fick verkligen försöka kontrollera mig själv och intalade mig hela tiden att det bara är jag som kan bestämma detta. att jag kan stå emot och allt sånt.
Men jag stod emot och direkt när Mia på grötö var slut och jag insåg att jag fortfarande hade möjlighet att sabba en hel dag så snörade jag på mig mina skor och tog en promenad istället och jag var så jäkla nöjd efteråt. eftersom jag vet att det var den där hets svagheten jag stod inför.
 
Nu däremot så taggar jag medelpass, jamen då kör vi
 
asså, jag kan inte sluta skratta åt bilden HAHA!

Kommentarer
Postat av: ryuzaki

Gött mos, fan vad duktig du är! Var rädd om dig bara vännen <3

Btw, jag håller med dig; bilden är hysterisk xD

2013-02-22 @ 11:02:03
URL: http://aredlightpledge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0