Tisdag

Hej!
Idag är det tisdag vilket innebär att om jag klarar att äta bra idag så var det en vecka sedan jag hetsade och kompenserade. Tycker faktiskt att det är riktigt bra gjort av mig, kommer inte ihåg senast jag klarade mig så länge tyvärr.
Igår på jobbet var det jobbigt att äta iofs. En tjej som är i behandling av anorexi kom in i köket när vår mat var färdig och hon utbrast " Oj shit är det där era portioner?? giganstiska ju" ahh jo det var jobbigt. Det var liksom grönsaker fyra små potatisar en skiva lax och lite sås.. jaja.
Det är dödligt lugnt på jobbet nu. Mesta tiden går vi bara runt och gör inte särskilt mycket. Det är annat än det var i somras då det var smockat med folk.
 
Måste sluta röka också, känns konstigt att säga sluta när jag inte ens vill erkänna att jag har börjat.
Tror inte det kommer vara det minsta svårt, tänker inte köpa mer än det jag har i alla fall. Känns mer som om det är en sommargrej som fått mig att lugna ner mig ibland.. pratar ju som om jag blir hög eller nåt men nej..
ska sluta.
 
nehe, här kan jag inte ligga och skräpa länge till.
Börjar jobba om 45 min så måste göra mig iordning nu
 
 

Kommentarer
Postat av: work it out

Svar: jag powerwalkade och joggade lite då och då! Tack så mycket! :D Vad bra att du kommenterade så jag hittade tillbaka till din blogg, en ny bloglovin följare har du nu :D

2013-08-21 @ 14:54:27
URL: http://workitout.blogg.se
Postat av: work it out

Svar: Ja, jag läste din blogg ett tag. Men eftersom att jag bytte bloggar och datorer hela tiden så glömde jag bort!

2013-08-22 @ 07:17:41
URL: http://workitout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0