På andra sidan bron

Hoppsan, det var länge sen.
 
Är tillbaka på Öland efter ett par dagar hemma.
Hade nog förhöga förväntingar på helgen, för inget gick som jag ville.
Känns helt plötsligt nästan skönt att få vara ensam här igen. 
 
Mitt huvud är kaos, jag är fet och livet kan väl bara slänga sig i väggen?
 
Jag förstår inte hur jag kan skifta så hela tiden, vad vill jag egentligen?
Jag har ingen aning, för ena stunden vill jag bara försvinna och dagen efter vill jag erövra världen typ..
skumt.
 
Imorgon jobbar jag igen, börjar klockan 11 så tänkte hinna med en del innan om jag orkar ta mig upp. Har varit så himla trött på sista tiden. Måste komma igång med träningen också. Ska verkligen försöka hålla det på en normal nivå den här gången. Dvs, inte flera timmar om dagen, och inte bara kondition. Lite styrka kan jag faktiskt lägga in också.
Är lite smått nervös och förväntansfull för imorgon också.
Ska på dejt.. japp!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vi finns kvar och läser även om det är långt mellan inläggen!

2013-08-14 @ 05:07:20
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0