Okej men aldrig bra?

Godkväll!
Jo men det är det faktiskt. Saker och ting har klarat upp sig litegrann och jag kan börja se på det hela med en lite mer positiv inställning.
Långt ifrån bra tyvärr, men lite bättre än innan. Men det är ju så mitt liv ser ut. Jag skiftar så jäkla mycket.
 
Har drygt en och en halv vecka kvar på jobbet innan min bil rullar hem till jönköping igen.
Kommer bli så himla skönt att får träffa familjen och kompisarna igen. Har saknat dem så!
 
I matväg så har veckan rullat på bra. Senaste gången jag hetsade var den 13de och det var i tisdags. hade då den "nyttigaste" (ingen hets är ju nyttig men ändå) hetsen på länge.
Åt liksom miniyoggi med pauluns granola. japp måste ju ha cruchy.. och proteinbars och någon macka.
Men skitsamma vad jag åt, en hets handlar ju sällan om just det..
 
Idag när jag handlade lite inne i stan så kände jag att jag var lite okontrollerad så jag plockade snabbt på mig det jag hade planerat och gick därifrån. 1-0 till mig. Gud vad man vinner på sånt. Åt sen ett nyttigt kvällsmål och sitter nu i sängen och ska väl strax släcka lampan. Jobb imorgon ju.

Röker dock desto mer, men det hindrar mig åtminstone från att hetsa och det är bra.
 
Har hållt träningen på en hysad nivå också och det är super
 
och att jag dessutom gått ner ganska många kilon i vikt sen jag började jobba gråter jag inte över alls..
 
Bra Sofie

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh nej, jag har fått dig att börja röka, har så dåligt samvete för det! :/
Jag kommer sakna dig när du åkt hem. Saknar dig redan nu när vi inte setts på ett tag <3

2013-08-19 @ 11:54:38
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com
Postat av: bellasdream.blogg.se

Nej, inte röka :( <3

2013-08-20 @ 10:13:43
URL: http://bellasdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0