dot

Varför skulle någonting vara annorlunda, Varför?
Varför skulle jag ens för en sekund tro att något var annorlunda.
 
Varför skulle någon vilja vara med mig frivilligt när allt jag gör är att försöka fly från mig själv.
Hur kan man välja att vara med nån som jag.
Jag klarar inte av det här mycket längre, jag orkar inte det här.
 
Jag har ingenstans att ta vägen, för hemma kändes det inte heller bra den här gången. Hur kunde det kännas på det sättet? Vad ska jag göra?
 
Jobbet också, jag gillar verkligen mitt jobb och det har gjort mig gott på så många sätt, men det har kommit till den punkt då det känns som om allt vänder. Jag har redan bevisat för mig att jag kan, och det har inte varit helt lätt heller men jag orkar inte mer nu.
 
Ikväll är jag på allvar, riktigt jävla rädd
men enbart för migsjälv.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Hoppas du mår bättre när du vaknar i morgon <3

2013-08-13 @ 23:51:34
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Elin

Men gumman, skriv till mig när du känner såhär! <3

2013-08-14 @ 17:22:35
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0