Där gick det inte mer..

Klockan är inte så mycket men jag ligger redan helt utslagen och skakis i min säng.
Idag hetsade jag.
Är helt säker på att hetsen ägde rum för att jag inte har ätit det som jag brukar idag.
Istället för kesokvarg på morgonen gjorde jag en omelett och istället för chokladkaseinet på kvällen gjorde jag en med vanilj och annorlunda topping.. det kändes då som om jag inte hade ätit bra alls bara för att jag inte åt det jag känner mig trygg med..
anledningen till att jag bytte var bara för att jag vill att äggen och grönsakerna ska ta slut innan jag åker hem eller innan det blir dåligt.
Sen att det var så lugnt på jobbet att jag mest vaggade runt, frös ihjäl och kände mig ovanligt tung i kroppen gjorde väl det också.. frös så att händerna blev blå och jobbarkompisarna är helt säkra på att jag håller på att bli sjuk.
åh ändå vet dem inte att dem jobbat med ett psykfall hela sommaren..
 
Jaha, nu längtar jag hem så in i norden. Vill åka NU!
 
Men nu ska jag sova godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Hur långt hemifrån är du? (:

2013-08-23 @ 15:47:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0