1 April

Går runt med en olustig känsla i magen sedan helgen som jag måste släppa.. jobbigt!
 
Har vaknat halv nio så länge jag kan minnas nu förutom idag när jag vaknade halv tio, dvs exakt samma tid bara att vi ställt om klockan juu. Aja
 
Är inne på min 8 kräkfria dag idag och innan dess var det också en vecka ungefär och det känns superbra. Det är så skönt att inte vara lika svullen i ansiktet eller kroppen över lag.
 
Nu ska jag nog läsa vidare i min bok och sätta mig ute i solen ett tag.
Man får faktiskt färg, bara så ni vet! haha
 
osammanhängande inlägg känner jag
 
Ha en fin start på April!

Kommentarer
Postat av: hallon

vad duktig du är. åtta dagar är grymt! det är de första tre dagarna som är värst. sedan kommer den 8e dagen (och den har du ju klarat) och efter två (kanske tre) veckor kommer du inte vilja alls. och det är inte ens långt till två veckor nu! braaa bästa fiee <3

2013-04-01 @ 23:28:21
URL: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0