Zzzumbaa

Maten gick bättre idag men fortfarande inte helt hundra. En sak som jag är så förbannat tacksam över att jag inte gör längre är att. jag passar på att äta hur mycket som helst bara för att jag har börjat. Visst kan det gå överstyr men innan var det katastrof.
 
Ville egentligen gå ut o gå en kvällspromenad men det har regnat här konstant hela dagen så det blev först lite lättare träning framför datorn på en timma och sedan ett zumbapass.
 
Nu får det bli ytterligare ett serieavsnitt innan jag knoppar.
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Alisha

Sv: ja, jag tar endast 2enheter långtidsverkande insulin om dagen (inte för jag vet om det säger dig nåt) så behöver endast ta en spruta om dagen vilket är assessorer för har nål,stick och sprutfobi
Kram<3

2012-12-27 @ 08:18:25
URL: http://alishasizezero.blogg.se
Postat av: Caz

SV: ja det känns alltid bra efteråt! :)

2012-12-27 @ 13:00:06
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0