when you least expect it

 
Helvetes jävla skit. FANFANFAN!
 
Klart som fan att ångesten ska komma ikapp mig så fort klockan slår över tolv.
Julafton.
Känner mig så jävla fet, har provat hela min garderob för att hitta något att ha på mig imorgon. Hittade inget alls som passade och jag ser ut som en jävla val i exakt allt.
Vill egentligen ta något pösigt för att gömma magen, så jävla vidrig är den och jag ser fan gravid ut. Har mens också, bästa kombon ever!
Har typ ändå ingen att klä upp mig för så det får bli pösiga kläder tror jag.
Känns som om jag är den enda som knappt har någon släkt
Morgonfirade: brorsorna, pappa, farfar och farbror
Em firande: brorsorna, mamma mormor och moster
boys VS girs typ
Har inte ens en enda kusin. Men dem jag har räcker och jag älskar dem alla

Syrran är ju inte hemma ( vi som alltid gör allt tsm på jul )
 
Måste även fundera ut om jag ska ha min TRE hårstrån nersläppta eller ha uppsatt
 
Jag hatar verkligen mitt liv
 
God Jul på er alla <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Du är fin!!

2012-12-25 @ 09:29:56
URL: http://alishasizezero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0