Välkommen

Jag skulle vilja börja med att välkomna just dig som läser och även skriva ett par rader om vem jag är.
Jag kommer att vara anonym vilket gör att jag kommer kunna dela med mig av exakt allt jag känner för.
En öppen dagbok helt enkelt.
 
Jag kallas för Fie och bor i småland med min familj. Jag har tre syskon och skilda föräldrar.
För ett par år sedan blev jag otroligt deppig under en höst vilket sedan tog form som en ätstörning som jag nu lever med. Jag är inte redo att ge upp mina drömmar om att känna mig tunn som luft och det är vad min blogg kommer att handla om. Strävan om ett tunnare jag.
Ville bara göra en kortis presentation
 

Kommentarer
Postat av: Caz

SV: Tack för stöttningen. tack :)

2012-12-14 @ 09:04:53
URL: http://inteutanattfalla.blogg.se
Postat av: Alexandra

Välkommen till denna bloggvärld! :) Hoppas du ska trivas!

2012-12-14 @ 11:04:26
URL: http://www.wannabeforeverthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0