Tredje advent

Idag är jag tröttar än någonsin.
Kunde inte sova inatt, hatar det. När klockan var 4 på natten gick jag upp och satte på en kopp kaffe, La en stor kudde framför det omtalade elementet och tände även tredje ljuset i adventsljustaken. Mys på hög nivå. Satt där en stund tills jag bestämde mig för att försöka sova igen. Ligger fortfarande i sängen men har varit vaken ett bra tag.
 
Dagen har knappt börjat och jag vet redan att det blir fail.
Med skräckblandad förtjusning så ska jag och syskonen på julbord idag...fuck!
Kommer inte kunna behärska mig tyvärr.
Julbord tycker jag är jättegott (FETTO) och jag äter det typ en gång om året och då kan jag bara inte göra det med stil, tyvärr.
 
Buffé går inte ihop med normalt ätande ens, det är bevisat att man äter mer än man behöver på buffé.
Hur mycket som helst att välja på - även om man bara tar en bit av allt så skulle det bli förmycket...
 
Aja, det får gå.
 
Att allt jämt ska kretsa kring mat. Snar har vi säkert sommar/höst/vår bord också, kanske till och med tisdagsbord. uschusch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0