Sömn läker kroppen

Vaknade lite försent för mitt eget bästa idag.
Först ringde klockan vid halv åtta, och av ren vana så slår jag upp datorn och sätter på jukalendern.
Kollade klart på den och sen somnade jag om och vaknade vid 10.30. Min kropp behövde verkligen mer sömn men jag bävar för att kunna sova ikväll, för om jag vaknar så sent brukar det vara helt omöjligt.
En kompis ringde vid strax innan midnatt igår och vi la inte på luren förrens tre timmar senare. Så det kanske var därför.
 
Idag ska jag hålla hårt i mig själv. Försöker säga att jag inte kommer bestraffa mig bara för att det inte gått superbra det senate dagarna (har försjutton gått åt helvete) för om jag skulle göra det så är risken att misslyckas större igen.
 
Idag skrämmer framtiden mig.
Jag inser att tiden går så fort och att jag är tvungen att ta tag i något snart.
Jag kan inte gå så här länge till
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

jag måste med bli hårdare med maten... :(

2012-12-18 @ 16:49:40
URL: http://villblismal.blogg.se
Postat av: Sara

Sv: Förlåt för sent svar men jag har legat sjuk i magsjuka :/ Och ja, qourn-grytan är grymt god, nyttig och kcal-snål! :D

Tips på serier: 666 Park Avenue, American Horror Story, Awkward, Dexter, Happy Endings, How I Met Your Mother, Hot In Cleveland, Mike and Molly, Once Upon a Time, Pretty Little Liars, Revenge, Suburgatory, Big Bang Theroy, Vampire Diaries, Two and a Half Men, Up All Night, Whitney, Rules of Engagement, Lost, Fingre - Ja, det är väl alla som jag följer/har följt :D

2012-12-18 @ 17:26:03
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0